علی اکبری - شاهد

علی اکبری - شاهد
پژوهش و تحقیق درس حرفه و فن دوره راهنمایی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی ،پژوهشی ،درسی و آدرس herfa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

این گنجینه شامل قدیمی ترین ماشینهای اداری اولیه دنیا از قبیل ماشین تحریر،   ماشین حساب و چرتکه، مداد تراش رومیزی و منگنه، پرفراژ چک، صندوق پول، دستگاه پلی کپی، دستگاه ساعت زنی و همچنین دستگاه تلگراف و تلفن از کشور های گوناگون با میانگین قدمتی در حدود 150 سال است. همچنین گنجینه با دارا بودن نمونه های ابتدائی و منحصر به فرد در میان خود در بین مجموعه های موجود در دنیا جزء بی نظیرترین ها می باشد. امیدواریم این گنجینه بتواند پلی باشد برای تأمل و تفکر و گذشتن از دنیای اختراعات به ظاهر ساده و در عین حال مؤثر دیروز تا دنیای پیچیده و سرشار از نوآوری و پر شتاب امروز.

 
 

با گلگشتی در این مجموعه می توان به خوبی تلاشهای مخترعین دیروز را برای آغاز عصری نوین در تاریخ بشری لمس نمود و تأثیر گذاری این تلاشها را در به ثمر رسیدن دنیای سراسر تکنولوژی و مدرن امروزی درک کرد. می توان گفت ما به نوعی وامدار این مخترعین پرتلاش و خلاق هستیم.

 

مداد تراش رومیزی و منگنه
ماشین حساب و چرتکه
پرفراژ چک
ماشین تحریر
ساعت زنی
تلگراف و تلفن
 پلی کپی
صندوق پول




[ 9 دی 1391برچسب:, ] [ 12:26 ] [ ]
درباره وبلاگ

سلام این یک وبلاگ علمی ،پژوهشی مخصوص دبیران و دانش آموزان می باشد .بسیار خوشحال می شوم تا مطالب ارزنده شما را با نام و مشخصات خودتان در این وبلاگ ثبت کنم . منتظر شما هستم .
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب